Podle Schäfera by bylo drahé investovat do Seat i Cupry jako známé zna…
페이지 정보
작성자 Ryder Lemon 작성일23-09-07 05:36 조회6,123회 댓글0건본문
Volkswagen will tudíž významně investuje do Cupry.
Poté, co byla původně divizí Seat, začala značka Cupra výrobce vytvářet své jedinečné typy. Cupra Tavascan následuje kupra Formentor. Kromě toho společnost vystavila zcela nový model auto s názvem Cupra DarKrebel a Urban Rebel sportovní auto.
Spolu s jeho platformou trojčata z jiné Volkswagen Group výrobci, cwg.mcafe.me jako je Volkswagen ID 2, koncept UrbanRebel pojem model plodná typ , Raval, zahájí výrobu v roce 2025 v závodě Seat plant ve španělském Martorellu.
„Výroba|výroba|tvorba|produkce|výstup} náklady v Martorellu podle Schäfera demonstruje přání Volkswagenu zůstat ve Španělsku. financování ve zbrusu nové Valencii elektrický vozidla článek výrobce to dále podporoval.
Pokud jde o rozhodnutí přestat vytvářet Seat, Schäfer řekl: „Nemáme žádné problémy s vládou|vládou|federální|stát}." Dodal, že koloniální spotřebitelé také reagovali příznivě na Cupru. Podle něj je to nyní evropská produkt s nejrychlejším růstem.
Schäfer dodal, že se diskutovalo o tom, zda oživit značku Seat model, která původně způsobila ztráty. Nakonec volba Cupry jako primární značky|společnosti|výrobce|modelu|produktu} podpořila úspěch a potenciál výdělku román společnost.
Poté, co byla původně divizí Seat, začala značka Cupra výrobce vytvářet své jedinečné typy. Cupra Tavascan následuje kupra Formentor. Kromě toho společnost vystavila zcela nový model auto s názvem Cupra DarKrebel a Urban Rebel sportovní auto.
Spolu s jeho platformou trojčata z jiné Volkswagen Group výrobci, cwg.mcafe.me jako je Volkswagen ID 2, koncept UrbanRebel pojem model plodná typ , Raval, zahájí výrobu v roce 2025 v závodě Seat plant ve španělském Martorellu.
„Výroba|výroba|tvorba|produkce|výstup} náklady v Martorellu podle Schäfera demonstruje přání Volkswagenu zůstat ve Španělsku. financování ve zbrusu nové Valencii elektrický vozidla článek výrobce to dále podporoval.
Pokud jde o rozhodnutí přestat vytvářet Seat, Schäfer řekl: „Nemáme žádné problémy s vládou|vládou|federální|stát}." Dodal, že koloniální spotřebitelé také reagovali příznivě na Cupru. Podle něj je to nyní evropská produkt s nejrychlejším růstem.
Schäfer dodal, že se diskutovalo o tom, zda oživit značku Seat model, která původně způsobila ztráty. Nakonec volba Cupry jako primární značky|společnosti|výrobce|modelu|produktu} podpořila úspěch a potenciál výdělku román společnost.
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.